عسل گون ممتاز طبیعی هانی تاج - هیگر

Wiki Article

مصرف عسل تغذیه ای برای سلامت بدن ضرر دارد. البته انواع مختلف عسل نیز خواص مختص به خود دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود ، اما در میان دهها خاصیتی که برای عسل در طب جدید و قدیم گفته شده به چند فایده اصلی آن اشاره می کنیم. اسید فرمیک در گیاه گزنه نیز موجود است که دم کردهی این گیاه التیام بخش دردهای مفصلی است. بیشتر شهد آن مربوط به گیاه گون می باشد و جزو محبوب ترین نوع عسل های موجود در ایران است که با توجه به طعم مطلوب و خواص دارویی که دارد، مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفته است و برای تقویت معده، بیماری های کلیوی و کاهش درد مفاصل بسیار مفید می باشد که دارای رنگ زرد روشن می باشد. همانطور که می دانید زنبور عسل از شهد گل های متفاوت، عسل تولید می کند و این عسل با توجه به نوع گلی که زنبور عسل از آن شهد گرفته، طعمی متفاوت و خواص مختلفی خواهد داشت. PH این ماده از عدد 5 تا 7 است و با این وجود که از حالت اسیدی شروع می شود ولی به دلیل اینکه ماده بسیار شیرین است این حالت زیاد مشخص نیست. Conte nt was cre at ed with t᠎he he lp  of GSA Content᠎ G᠎en er᠎at or DE​MO .


عسل گون برای تقویت جنسی

عسل ماده ای است که رطوبت را به خود جذب می کند بنابراین رطوبت را از هوا جذب می کند و برای مرطوب نگه داشتن پوست بسیار موثر است. ماده اصلی تهیه این غذا نخود است که به دلیل پروتئین بالایی که دارد به عنوان یکی از غذاهای ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد. در انتهای بالایی شاخه های آن، گل هایی به رنگ آبی، سفید و یا ارغوانی قرار گرفته است. عسل گون یا گون زول که به عسل زول هم مشهور است، بیشتر برای خواص درمانی منحصربهفردی که در خود دارد مورداستفاده قرار میگیرد. گل دیگری که در تهیه این عسل مورد استفاده قرار گرفته است، گیاه زول است. به همین علت، این عسل هیچ شهد غالبی ندارد و هر بار که اینعسل تهیه و تولید شود، ممکن است دارای یک رنگ متفاوت باشد.رنگ عسل چهل گیاه بیشتر زرد و طبع آن گرم است و در اواخر مرداد ماه در ارتفاعات خراسان شمالی، کوه شاه جهان و منطقه حفاظت شده گلیل، توسط زنبورهای عسل فرآوری می شود. انواع عسل طبیعی از کلنی های زنبور های قابل برداشت است و اگر یک کلنی خوب باشد، سالانه حدود 45کیلو گرم عسل از آن برداشت می شود. انواع عسل طبیعی طبق یک فرایند طبیعی بوسیله زنبور عسل از شهد گل ها تهیه می شود، زنبور عسل به صورت طبیعی این توانایی را دارد که گل های مفید برای تولید عسل را تشخیص می دهد، زنبور عسل برای تولید انواع عسل ارگانیک به سراغ گیاهان مفید و دارویی می رود و شهد این گل ها را گرفته و به عسل تبدیل می نماید. Da​ta h᠎as been gen er ated ​with  GSA ᠎Cont᠎ent Gene᠎rato r ᠎DEMO!


از آنجا که این عسل مقدار ناچیزی پروتئین داشته برای کاهش درد نیز توصیه میشود. با این کار، بدن در مقابل بیماریها محافظت میشود. مثلا اگر از کندو عسل طبیعی در هر دوره مرکز خرید عسل گون ۲۰ کیلو عسل برداشت بشه، از کندوی تغذیه شده با آب شکر ۶۰ کیلو عسل در همون دوره برداشت می شه. در کنار انواع عسل طبیعی عسلی به نام تقلبی هم وجود دارد که بدون دخالت زنبور عسل تولید می گردد و معمولا از قند و میوه های شیرین برای ساخت چنین عسلی استفاده می کنند.خرید عسل تقلبی اصلا توصیه نمی شود. عسل گون برگرفته از شهد گل های گیاه گون است. خواص عسل گون بی شمار است. عسل گون ضد پیری است. ترکیبات موجود در عسل فعالیت ضد سرطانی و ضد باکتریایی قابل نوجهی را نشان می دهد. ترکیبات گیاهی فعال موجود در گون میتوانند روند گردش خون را بهبود بخشند. عسل طبیعی در صورتی تمام خواص را در خود دارد که خام باشد.


عسل گون برای زنان

در ادامه با انواع عسل طبیعی و خواص آنها آشنا میشوید. در بدن رادیکالهای آزاد باعث آسیبرسانی به سلولها میشوند و ارتباط شدیدی با پیر شدن و مشکلاتی که در دوران پیری گریبانگیر انسان میشود دارد. مصرف گیاه گون سبب میشود تا تأثیر رادیکالهای آزاد تولید شده در بدن خنثی شود. برای تولید عسل گون گز، زنبورها از شهد عسل های مختلفی تغذیه میکنند ولی به دلیل غالبیت شهد گیاه گون گز، این عسل هم به همین اسم، نام گذاری شده. درمان مشکلات گوارشی یکی دیگر از خواص عسل گون است. درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه یکی دیگر از خواص عسل کنار است. گفته می شود این گیاه دارویی فواید زیادی برای بسیاری از بیماری های از جمله بیماری های قلبی دارد. شما می توانید برای تهیه و خرید سماق درجه یک سردشت از طریق فروشگاه اینترنتی سلامتیم با ما در ارتباط باشید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن برایتان ارسال شود. تقویت رودده یکی دیگر از خواص عسل گون است.

Report this wiki page